...La Tahzan Inaallah Ma'Ana...

"Jgn bersedih, sesungguhnya Allah bersama kita "



Takdir Allah itu indah :)





Duhai bakal imamku, jangan biarkan hadirmu sekejap mata...
dan jangan biarkan kebersamaan kita hanyalah sementara "






Hampir 3tahun hati ini begini. Jujur, dialah sebaik baik lelaki yang pernah aku kenali. Walaupun dia kerap buat hati ini menangis, bercampur aduk, resah gelisah, tapi dialah satu nya lelaki yang sering mengingatkan aku pada yang SATU. Ingat akan takdir Allah, ingat akan semua di muka bumi ini milik Allah. Dan juga ku tahu.. yang aku bukanlah milik dia dan dia bukanlah milik ku. Ya, sesungguhnya takdir Allah itu lebih indah. 





jika benar dia adalah jodohku... bersujud syukur aku kepadaMu..
namun jika ketentuanMu adalah lain dari apa yang aku doakan..
maka aku berdoa dengan sungguh sungguhnya
supaya hati ini dapat damai dengan takdirMu..
kerana sesungguhnya Engkau lebih mengetahui akan apa yang elok buat hamba hambaMu...




.....andai itu takdirnya.....














*siapa dia, biarlah menjadi tanda tanya. hanya Allah sahaja yang tahu...












...Terima kasih sudi baca...

0 sedang bergolek..!!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...