...La Tahzan Inaallah Ma'Ana...

"Jgn bersedih, sesungguhnya Allah bersama kita "



~Ra!nb0w after the Ra!n!ng-ra!n!ng..~







Dh nk uat cane.. dh memang aku COOL??? Hahaha~.. ergghhh.. cool kah aku???? Thinking3~.. Pending sat………….. ulalalaaaaaaa~… lantak lh pe nk jadi.. aku malas dh nk fikir.. wawawa~..

Kenapa aku je nk fikir sal org??? knp aku??? Knp org lain tak pernah fikir sal aku?? Errgghh.. ada aku kesahh… hak3~.. ape2 pun.. owez b cool~… haaaaaaaaaa~……….

Aku harus sabar.. aku harus kuat dgn sgala yg berlaku ini… Ujian adalah guru yang tidak bercakap, tetapi ia sangat mengajar dan mendidik…”… Ujian Allah adalah untuk menilai sejauh mana keyakinan kita kepada Allah. Semakin diuji semakin bertambah iman kita, dan semakin hampir kita dengan Allah…

Terimalah sagala ujian yang besar mahupun yang kecil sebagai satu didikan terus dari Allah. Dan ingatlah, andaikata kita diuji, kita masih wajib bersyukur kerana masih ada 1001 jenis nikmat lain yang Allah kurniakan kepada kita!

Allah Maha Pengasih.. jauh sekali Allah takdirkan ujian hanya untuk menyusahkan hamba-Nya… ingat itu… Huhuhuhu~…. T_T

Oh yeahhhh…. I’m back again~!! Wiv.. semangat baru.. hidup baru.. and.. jerawat yg baru~!! Hahaha~…. Weeeeeee~.. ^^



“...Kadang2 ALLAH hilangkan sekejap matahari.
Kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat.
Puas kite mencari mana matahari kite.
Rupe-rupenye ALLAH hadiahkan kite pelangi yg indah…”


KASIH SAYANG adalah rahmat tuhan...
Bila ada rasa SAYANG bermaksud hidup kita sentiasa dirahmati.
Kadang-kadang kite perlu berkorban untuk KASIH SAYANG itu...
bukan untuk dihargai,
tapi kerana kita percaya dan tahu ERTI sebenar KASIH SAYANG…..


''ALLAH bagi kita hujan...sebab ALLAH nak kita sabar dan org yg sabar sahaja yg akan nampak pelangi selepas hujan…''








...Terima kasih sudi baca...

0 sedang bergolek..!!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...