...La Tahzan Inaallah Ma'Ana...

"Jgn bersedih, sesungguhnya Allah bersama kita "



D0 u Kn0w h0w Much !ts hUrt..?? huk3~.. I miz u uppa~!!



ntah la.. rasa nk menangis... n ketawa pn hanya buat2 je... kadang2 rasa down... kadang2 rasa sedih... kadang2 rasa sunyi.... pn tak tau kenapa msti rasa cm nie... kadang2 nk je titiskn air mata neh dgn selebatnya... tp sya tak boleh.... sya tau sya kne kuat... pahit manis, ujian hdup semua lumrah kn? utk kebahagian insan2 lain.. tp apa yg lebih pntg ialah tgk insan 2 ketawa n gembira bila dgn sya.. pada yg sya syg.... x perlu risau tntg sya.... dr sblm kte sama2, sya slalu ckp "i'm cool"... n always b cool~.. juz skunk, sya cme terlalu rindukn saat manis kita.. kenangan2 dgn kmo... sume2 tntg kmo.. uat sya windu sgt2... Thanx a lot uppa~!!!






...Terima kasih sudi baca...

~Berharap~








kadang kala kita terlalu berharap..

tetapi kita tak pernah taw apekah yg terjadi...

dan kadang2 kita tak tahu siapa kita untuk berharap..

ape pn yang terjadi..

kita kne lah berdoa..

semoga allah tunjuk jalan..

apa yang kita lihat, tak semestinya sama dgn ape yg kita rasa..





...Terima kasih sudi baca...

DICINTAI DAN MENCINTAI



Tuhan,

Saat aku mcintai seorg teman..

Ingatknlh aku bhwa akn ad sbuah pengakhiran..

Sehingga aku tetap bersama yg x pernah berakhir…

Tuhan,

Ketika aku mrindukn seorg kekasih..

Rinduknlh aku kepada rindu cinta sejati-Mu..

Agar kerinduanku kepadaMu semakin mjadi…

Tuhan,

Jika aku hendak mcintai seseorg..

Temuknlh aku dgn org yg mcintaiMu

Agar bertambah kuat cintaku padaMu…

Tuhan,

Ketika aku sdg jatuh cinta

Jglh cinta itu

Agar tidak melebihi cintaku kpdMu…

Tuhan,

Ketika aku berucap aku cinta padaMu

Biarlh kukatakn kpd yg hatinya tertaut kpdMu

Agar aku xjatuh dalam cinta yg bukan krnMu…

Sebagaimana sorg bijak berkata,

Mcintai seseorg bukanlh apa-apa

Dicintai seseorg adalah sesuatu…

Dicintai seseorg yg kau cintai sgtlh berarti….






...Terima kasih sudi baca...

~JIKA KU TAK BANGUN ESOK PAGI...~


Jika ku tak bgn esok pagi.. Sayangku kau jaga lah diri…
Sentiasa ingatkan hati, Dirimu amatku cintai…
Andainya dihimpit kesusahan, Sujud dan mohon pada Tuhan…
Agar diberikan bimbingan, Meniti hidup bersendirian

Bila terasa sejuk...
Pejamkan mata.. Bayangkan dalam dakapanku
Bila terasa rindu...
Pejamkan mata.. Kita bersua dalam lena


Kalau ada yang sudi mengganti
Sayang...
Lepaskan lah ku pergi
Kerna sayang seistemewamu
Berhak tuk dicinta dalam hidup

Sayang, tiada apa yang kekal dalam dunia ini,
namun yang pasti, walaupun ku tiada nanti,
cintaku akan kekal abadi….

Ku berharap kau tak akan lupa,
mengirimkan bekalan doa,
Kita jumpa lah di sana nanti...

Jika ku x bgn..... esok pagi..........



...Terima kasih sudi baca...

Sampai menutup mata...... T_T




video


07/12/10~... xkn ku lupakn sampai bla2~.. kehilgn smone yg aku syg n mgkin xkn kmbali lg... ini,sj je uat tuk kmo.. bkn nk mintak simpati or nk kmo ciankn sy tp.. skadar kngn tuk kiter.. dats all... ini je, y blh sy kc tuk kmo.. kngn spnjg kte knl.. dr 30/01/10 smpilh tarikh 2.. hop kmo xmarah.. huhu~.. hummm.. lau kmo blh dgr.. nk sgt kmo tahu.. Smpi bla2 sya xkn lpa kmo.. even kiter hny tinggal kenangan skunk… tp sya tahu, dh tlambat tuk sume 2.. tuk sya perbaiki blik.. Xpe sya xkish n pe y kmo bt skunk.. mmg btl… xpnh sskali nk slhkn kmo.. apth lg nk hlg kputusn kmo..


Sya trima sume neh sbgai tkdir lam hdup sya.. wlpn kte juz kwn skunk.. sya tau.. kte mmg xkn jd cam dlu dh.. sjujrnya.. sya sesal sgt dgn pe y blaku.. xpnh nk hargai kmo dlu.. xpnh nk jg kmo btl2.. Maafkn sya… pe yg pntg skunk… sya doakn kmo bhagia n hapi dgn hdup bwu kmo… truskn hdup cam bese wlpn sya xde d sisi kmo lg… lau sempt.. sya nk mintk maf sgt2 dgn kmo… mafkn sya ats sgla yg blaku… and tuk terakhir kali.. lagu neh sya tuju khas tuk kmo.. dgr bek2.. SAMPAI MENUTUP MATA.. sya akn always syg kmo wlpun kmo dh xde tuk sy lg…..





...Terima kasih sudi baca...

Bantu aku.. Ya Allah~...













...Terima kasih sudi baca...

*..DATANG DAN PERGI..*



Aku sedar aku ini bukan wanita yang perfect karena aku tau xada manusia yang sempurna di dunia ini !!!! tapi aku hanyalah manusia yang ingin selalu berusaha menjadi yang terbaik untuk siapa pun !! untuk diri sendiri, untuk keluarga ku , untuk orang yang ku cintai, untuk teman2 ku dan untuk semua !!!!

Aku sedar aku hanya selalu berkata, tp xprnh cuba tuk berubah.. sehinggalh saat, aku benar2 kehilangan dia dalam hidupku..
saat itu aku hanya blh terdiam pasrah, menarik nafas panjang, memejamkan mata dan berharap itu hanya mimpi, tapi saat ku buka mata ini semua nyata ada di kehidupan ku !! kadang aku termenung sambil berkata mungkin ini yang terbaik yang ALLAH berikan untuk ku !!! tp.. aku xkuat tuk trus bgun… tuk trus hdup…

Dan skunk.. aku hanya takut tuk hadapi kenyataan yang nantinya ada di depanku !!! masa depan ku !! aku sering merasa takut akan sesuatu yg belum tentu terjadi !!! Ya Allah, telah banyak kesalahan yang aku lakukan dalam kehidupan ini !! terkadang aku berfikir mungkin hidup ku tak lama lg dh tapi kenapa hanya kesalahan yg terus ku lakukan sedangkan aku tidak pernah untuk berusaha perbaiki semua !! aku buntu Ya Allah……!!! aku btl2 perlukan seseorg yg blh membimbing aku, aku perlukn sesorg yg blh memberi ku semangat!! dalam hidup skunk, aku rs seperti dh kehilangan arah tuk terus hdup lg… !!! sejujurnya, ku ingin dia!! dia yang ku cintai yg menjadi sandaran hidup ku memimpin ku dalam kegelapan.. !!!

Aku memang bukan wanita yang sempurna untuknya aku hanya wanita yang penuh kekurangan yang hanya selalu buat orang kecewa, terluka, tapi pada dasarnya aku hanya wanita biasa yang selalu berusaha jadi yang terbaik untuk dirinya.. !!! Aku syg kamo faiz…

Walaupun dh xde kesempatan tuk aku buktikn sume 2… dan kalu sempt.. Ku hanya ingin dye tau bahwa saat ini hanya dye yg ada di hati ku…

Mungkin sume 2 dh terlambat, walaupun aku bukan miliknya lg.. tp cinta nya akn mjdi yang terakhir dalam hidup ku !!!!!!!






...Terima kasih sudi baca...

~Hingga Hujung Nafasku~




Inilah impian hidupku
dan inilah mahunya hatiku
tercipta satu rasa ini untuk ku memilikimu
ku tahu diriku sukar untuk menyatakan semuanya
kerna begitu byk salah dan silap diriku terhadapmu...

Sejujurnya, jiwaku tak akan pernah tenang
bila kau jauh disampingku..
bila kau tiada lg di sisiku..
aku terlalu merindukan mu syg...

hatiku ini hanya untuk mu
cintaku ini milikmu untuk selamanya
kan ku temanimu hingga hujung nafasku
walaupun kau bukan lg milikku..
terima kasih untuk segalanya..
dan maafknlh segala kslhn ku slma ini..
tp aku tau.. aku dh xlyak tuk sume 2..
sapelh aku ini dalam hatimu...
ape2 pn...
dulu, kini, dan selamanya... aku tetap mcintaimu hingga hujung nafasku...

* BUAT INSAN YANG TERLALU AKU SAYANG... M!rmo b0y @ Uppa...*






...Terima kasih sudi baca...

.... KENAPA..???....



errrgghhh..... terus terg, aku GERAM n BENGANG sgt2~!!!
ko pehal nk serang2 aku ha??? errgghhh... (hahaha... 2 dlu lh..but now,aku dh okey!.. mls nk pkir korg pny umhtgga.. lalalalaaaaaaa...)
ntahla... aku pn xfhm... n xtau yg mne aku nk cye...
humm.. msti, kowg plik an tb2 aku mgrut ntah pe2 ni an?? kihkihkih...
actually... ari 2.. aku kne serg ngn smone...
jaat btoi dye! mcm2 dye sumph seranah.. huhu~... nasib2...
ad ke ptut.. dye ckp aku neh.. "PERAMPAS LAKI DYE.. PEROSAK UMAHTANGGA DYE.." errgghhh.. sowilh... pe ke hel lh aku nk p gnggu umhtgga owg tnp sbb2.. fikirlh ckit... dh aku xtau y dye stil lg ngn hsbnd dye 2..
n lgpn husbnd dye ckp..dh cerai lme.. s0, aku ingt xde pe2 lh..
aku juz KAWAN, bkn nye ape2 pn... slh kew??? aku pn xfhm lh..
n aku xtau y mne stu ckp btoi! errggghhh... pliz lh...
tp skunk.. aku xnk pkir ape dh.. lntak kowg lh..
mmg... aku sdey..bengang.. coz maruah aku... nama aku dh.. punah..
dh xde pe dh... rs jgk cam dpbdohkn.. sdgkn bnda 2.. aku pn t'aniaya...
aku xtau pe2... hummm... knp ko uat aku cani???
xckup ke pe y dh blaku dlu?? aku sdey... mmg aku sdey! tp, sume 2 dh xde mkna lg... Lau blh aku xnk ko muncul lg lam hdup aku.. aggplh antara kita xpnh knl.. ckuplh apa yg dh aku rasa skunk.. sakit n tluka sgt.. bagi aku... setiap luka 2 blh sembuh tp.. parutnya ttp akn kekal.... tp smpi saat nie.. aku msih tfikir..
KENAPA KO HADIR LAM HDUP AKU LAU HANYA TUK SAKITKN HATI AKU???? KENAPA???









...Terima kasih sudi baca...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...