...La Tahzan Inaallah Ma'Ana...

"Jgn bersedih, sesungguhnya Allah bersama kita "



DICINTAI DAN MENCINTAI



Tuhan,

Saat aku mcintai seorg teman..

Ingatknlh aku bhwa akn ad sbuah pengakhiran..

Sehingga aku tetap bersama yg x pernah berakhir…

Tuhan,

Ketika aku mrindukn seorg kekasih..

Rinduknlh aku kepada rindu cinta sejati-Mu..

Agar kerinduanku kepadaMu semakin mjadi…

Tuhan,

Jika aku hendak mcintai seseorg..

Temuknlh aku dgn org yg mcintaiMu

Agar bertambah kuat cintaku padaMu…

Tuhan,

Ketika aku sdg jatuh cinta

Jglh cinta itu

Agar tidak melebihi cintaku kpdMu…

Tuhan,

Ketika aku berucap aku cinta padaMu

Biarlh kukatakn kpd yg hatinya tertaut kpdMu

Agar aku xjatuh dalam cinta yg bukan krnMu…

Sebagaimana sorg bijak berkata,

Mcintai seseorg bukanlh apa-apa

Dicintai seseorg adalah sesuatu…

Dicintai seseorg yg kau cintai sgtlh berarti….






...Terima kasih sudi baca...

0 sedang bergolek..!!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...