...La Tahzan Inaallah Ma'Ana...

"Jgn bersedih, sesungguhnya Allah bersama kita "



*..DATANG DAN PERGI..*



Aku sedar aku ini bukan wanita yang perfect karena aku tau xada manusia yang sempurna di dunia ini !!!! tapi aku hanyalah manusia yang ingin selalu berusaha menjadi yang terbaik untuk siapa pun !! untuk diri sendiri, untuk keluarga ku , untuk orang yang ku cintai, untuk teman2 ku dan untuk semua !!!!

Aku sedar aku hanya selalu berkata, tp xprnh cuba tuk berubah.. sehinggalh saat, aku benar2 kehilangan dia dalam hidupku..
saat itu aku hanya blh terdiam pasrah, menarik nafas panjang, memejamkan mata dan berharap itu hanya mimpi, tapi saat ku buka mata ini semua nyata ada di kehidupan ku !! kadang aku termenung sambil berkata mungkin ini yang terbaik yang ALLAH berikan untuk ku !!! tp.. aku xkuat tuk trus bgun… tuk trus hdup…

Dan skunk.. aku hanya takut tuk hadapi kenyataan yang nantinya ada di depanku !!! masa depan ku !! aku sering merasa takut akan sesuatu yg belum tentu terjadi !!! Ya Allah, telah banyak kesalahan yang aku lakukan dalam kehidupan ini !! terkadang aku berfikir mungkin hidup ku tak lama lg dh tapi kenapa hanya kesalahan yg terus ku lakukan sedangkan aku tidak pernah untuk berusaha perbaiki semua !! aku buntu Ya Allah……!!! aku btl2 perlukan seseorg yg blh membimbing aku, aku perlukn sesorg yg blh memberi ku semangat!! dalam hidup skunk, aku rs seperti dh kehilangan arah tuk terus hdup lg… !!! sejujurnya, ku ingin dia!! dia yang ku cintai yg menjadi sandaran hidup ku memimpin ku dalam kegelapan.. !!!

Aku memang bukan wanita yang sempurna untuknya aku hanya wanita yang penuh kekurangan yang hanya selalu buat orang kecewa, terluka, tapi pada dasarnya aku hanya wanita biasa yang selalu berusaha jadi yang terbaik untuk dirinya.. !!! Aku syg kamo faiz…

Walaupun dh xde kesempatan tuk aku buktikn sume 2… dan kalu sempt.. Ku hanya ingin dye tau bahwa saat ini hanya dye yg ada di hati ku…

Mungkin sume 2 dh terlambat, walaupun aku bukan miliknya lg.. tp cinta nya akn mjdi yang terakhir dalam hidup ku !!!!!!!






...Terima kasih sudi baca...

0 sedang bergolek..!!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...