...La Tahzan Inaallah Ma'Ana...

"Jgn bersedih, sesungguhnya Allah bersama kita "



~Hingga Hujung Nafasku~




Inilah impian hidupku
dan inilah mahunya hatiku
tercipta satu rasa ini untuk ku memilikimu
ku tahu diriku sukar untuk menyatakan semuanya
kerna begitu byk salah dan silap diriku terhadapmu...

Sejujurnya, jiwaku tak akan pernah tenang
bila kau jauh disampingku..
bila kau tiada lg di sisiku..
aku terlalu merindukan mu syg...

hatiku ini hanya untuk mu
cintaku ini milikmu untuk selamanya
kan ku temanimu hingga hujung nafasku
walaupun kau bukan lg milikku..
terima kasih untuk segalanya..
dan maafknlh segala kslhn ku slma ini..
tp aku tau.. aku dh xlyak tuk sume 2..
sapelh aku ini dalam hatimu...
ape2 pn...
dulu, kini, dan selamanya... aku tetap mcintaimu hingga hujung nafasku...

* BUAT INSAN YANG TERLALU AKU SAYANG... M!rmo b0y @ Uppa...*






...Terima kasih sudi baca...

0 sedang bergolek..!!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...