...La Tahzan Inaallah Ma'Ana...

"Jgn bersedih, sesungguhnya Allah bersama kita "



~Takde point nk menaip.. mood CPR?? Ok laa..~



Assalamualaikum lalink2 sumer..!! Ngeeee~.. (^__^)

Fuhhh~..!! sungguh baru ku sedar betapa sibuknya hidup aku skrg ni…

dgn masa yg sntiasa duk jelez ngn aku… Pehhh~~!!

aku akui mmg aku xde time lgsg tuk mengupdate blog aku ni.. bkn stkat mgupdate, mgintai pn xsempat!.. huhuhu~…

gilerrrrrrr rindu dgn blog n kwn3 blogger yg laen....






Ekkkkk... tak sangka tutup mata bukak mata , korek idong , bangun tido , makan , gosok gigi sampai putih , pergi kelas , balik kelas , rupanya dah 3 tahun buat perkara yang sama dalam hidup ni . sekejap je 3 tahun berlalu… huhuhu~… aku skunk dh climaxxxxxs dh study kt cni.. bln 6 neh dh grade dh… yabedabeduuuu.!!!






Sat td pn.. duk cb0k ngn kursus CPR.. bkn td je, dh 2hari dh… smpikn cuti weekend aku pn d0rg kebas… huhsss~… (nk marah jugakkk) Tapi pe2 pn… CPR d bez lh..!!! I like… double, triple n fourth likeeeeeeee…!! Ngehh3~… “One man CPR, Two man CPR, Infant choking, Infant CPR, Adult choking…” Makacihhh kt kowg2… Kowg2 bt aku lebih pandai dan “reti bahasa” nk tolong owg..!! hahahaaa~.. Tuk MANIKIN tersayang… I syg u lebih lh!!.. Cyg sgt2… Ngeeee~… (^__~)







Actually nyee nehh.. Aku sdg menaip dalam kdaan yg xbrape nk n0rmal… kerana??? Dot..dot..dot…!!! Biarlh hnya aku dn Dia je yg tahu… chehhhh~….. Kla.. itu aje tuk ari neh… sekian… Hahahahaaaa~…





Uhhh.. uhhh.. uhhh... 1, 2, 3...30






Mood: Batuk yg menyerang bertuli-tuli + Cendol hijau pekat sedang mbuahkan hasilnya = K.I.V tuk Demam selsema n batuk..!! Aaaaahhhhhhhhhh… hukhukhukkk~… (Batok lagiiii….)









...Terima kasih sudi baca...

0 sedang bergolek..!!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...