...La Tahzan Inaallah Ma'Ana...

"Jgn bersedih, sesungguhnya Allah bersama kita "



~Long-Distance Relationship~


Kalau setiap hari mood boring itu ada,
maka semakin hari rasa sayang tu takkan ada,
dan takkan pernah ada
lagi..!!





ini bukan mengada-ngada cuma tak semua setiap hari tak ada selisih faham sikit… masing masing ego dengan diri… macam api dengan minyak. makin banyak minyak, makin besar api. Kenapa tak ada seorang nak jadi air? api dan air kan? seorang yang jadi air untuk reda- reda kan.







tapi kalau dua-dua ego, takkan jadi la air. Lebih-lebih bila banyak rasa tak puas hati. Penatlah kalau nak perang dingin,maki hina semua tu. kalau ari ni dah okay, tak esok lusa pula. nak habis sampai bila??? Adakah ego lebih tinggi dari nilai sebuah relationship??? takut kehilangan atau sayang berlebihan?
Hummmmmmmmm~……..










siapa yang cakap long-distance relationship tu senang macam makan bskut marie je? mari tampil,tunjuk aku. aku nak buat kau jadi sifu, ajar aku. Aku nak sampai aku tak pernah ada cemburu, tak pernah ada geram, tak pernah ada marah, tak pernah ada cedey2, tak pernah ada nanges2 bagai…, mari ajar aku.











tapi berani aku cakap, kalau tak ada benda di atas tu, tak ada cemburu dan sebagai nya, itu bukan cinta… itu dusta..!! percaya lh cakap aku….
Huhuhuhuuuu~… T__T












P/S : Hello….. aku cuma rindu si donut yang buat hati senang..!! Waaaaaaaaa~…







...Terima kasih sudi baca...

2 sedang bergolek..!!:

Salmiza S. said...

sabar lah... kte pnah dlm situasi awk skg... =)

m!Rm0_cha!yOk said...

huhu~.. mmg sbar thp giler2 dh neh.. hahaha~...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...