...La Tahzan Inaallah Ma'Ana...

"Jgn bersedih, sesungguhnya Allah bersama kita "



~Kenapa aku suker update BLOG??? kenapa?? kenapa??~






Cehhhh~… semacam ayat lam iklan neh je… “kenapa saya suka rumah saya??” kenapa saya suka rumah saya?” hahahaaa… s0?? Kenapa yew??? kenapa yew??? Jeng..jeng..jeng…!!!


.............................................................................................................................................

.............................................................................................................................................



1. Sebab… MY BLOG, MY ONLINE DIARY…!!! Pehhhh…!! Macam2 aku boleh tulis kt cni… tapi2… ber ‘batas’ jugakkk laa… hik3…



2. sebab aku ade PERASAAN suke pada blog walaupun org kate tak cantek. Pedulik hape sbb aku yang menaip. BLOG AKU annn…. Weeeeee~....


3. sebab aku SYOK SENDIRI. Terase diri ini begitu ‘fofular’ sebab bile update confirm ade org bace *nampak tak syok sendiri tu??* Ngeh3~….



4. sebab TANGAN AKU SELALU GATAL nak je tekan papan kekunci nehh. Aku geram dengan dye. Erggghhhhh~~… saje mau bagi dye kurus. Huhhhssss~…



5. sebab aku rase aku neh dh TER ‘OVER’ TIME. Mungkin jam aku rosak. Mybelaaaaa kotnyee…. *Cettt..!! pdhal manyak kije lg nk dibuatnye wehhh… hahahaaa*



6. sebab... nak bape byk sebab ni ekkk??? Ce kabo.. ce kabo.. ce kabo… hehehe.. (^__^) sebab saya nak AWAK TAHU TENTANG HIDUP saya. *Ekkkk… manis giler ayat!!*


7. sebab aku neh seorang yang RAJIN … (Lalalalaaaa~…) tak macam org lain pemalas je nak update. Buat penat je buat blog an??? *statement sedikit keji bukan???... huhu*



8. sebab aku seorang yang CINTAKAN BLOG. *cinta kamo jugakkk… ngeee~..* aku suke jalan2… lompat2… t0ink3… gedik2… dekat blog orang… sebab tu aku suke update. Fuhhh!!.. penaaatttt..!!


9. sebab nak bagi orang rase AKU MASIH HIDUP dan bernafas. *sadisnyeee bunyiii.. huhu~…*



10. sebab… sebab… sebab… sebab… ~ otak aku dh JAMMED n PENDING sebab tu tak boleh bagi sebab..!! nnti lah ada mase aku meseg kowg ekkk??? Hahahahaaa~… *Fon number plizzzz~… hak3~…*










P/S : Actually nyee… sebabbb… sebabbb… SAYA NAK KAMO2 TAHU… SAYA SAYANG KAMO2 SGT2… C0z 2… dis bl0g name *d!r!ku dan d!r!mu*.. all about us..!! Ceyesss… aku syg giler2 kt ko lah wehhhh…!! Hukhukhukkk… (*___*) Terharu x?? terharu x??? terharu x??? hahahahaaaa~….







...Terima kasih sudi baca...

3 sedang bergolek..!!:

Salmiza S. said...

hehehe... teharu lah... seyes, skang nie ade gk org xtau knape dye suke update blog... at least, awk ada sebab... =)

rozie said...

salam ...
saya blogger baru...maaf singgah tanpa di undang..
Rabbit (blog baru)
Terima kasih atas kunjungan anda
Semoga Ceria selalu dan happy blogging

Dhofwatul' Aisy said...

Salmiza S: Kih3~... sebab munasabah.. hak3~..

Rozie : Wsalam.. oke.. thanx yaa kamo... orite, b d first follower kamo ekkk! ngeh3~.. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...