...La Tahzan Inaallah Ma'Ana...

"Jgn bersedih, sesungguhnya Allah bersama kita "



Manusia itu !




Ini lah namanya manusia yg tidak pernah kenal ertinya putus asa
Aku tak faham apa yang dicari, apa yang diingini lagi
Aku tak faham betul dengan manusia jenis ini.
Apa lagi yang kau cari?
Apa lagi yang kau hendaki?
Kau jangan sampai aku benci kau tahap gila gila!
Aku ada hutang dengan sama kau kah? Aku menganggu hidup kau kah?
Aku rasa, tidak!
Hidup kau itu aku peduli?
Langsung tidak!
Jadi..
Pergi berambus dari hidup aku
Sebelum aku halau kau dengan sangat tak malu
Walaupun banyak yang buruk aku dengar tentang kau
Aku tak kesah dan aku tak takut!
Aku tak ambil peduli semua tuh!
Sebab aku tahu Tuhan itu ada..
Bukan kau atau hantu segala bagai kau yang jaga aku
Tapi DIA! Dia yg menjaga aku.. Yes! Dia Tuhanku…












Sesungguhnya aku memohon perlindungan diri kepadaMu daripada (gangguan) syaitan yang direjam...











*Ingatlah.. Dunia akhirat Tuhan yang punya... bukan kau wahai manusia! :)

















...Terima kasih sudi baca...

0 sedang bergolek..!!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...