...La Tahzan Inaallah Ma'Ana...

"Jgn bersedih, sesungguhnya Allah bersama kita "



MegaGiveAway by Penmerah.com





Assalamualaikum.... Aucakkkk!!







KLIK BANNER atas tuh lelaju yup.




ho yeahhh! ho yeahhhhh!! Okay, aku sangat excited kot sebab nak join benda neh... Ahaaaa! Nampak tak? nampak tak? Tajuk dia tuh haa... yeahhhh! Join giveaway lagi... kehkehkeh... Ini bukan sebarang giveaway tau, ini  ‘’MegaGiveAway by Penmerah.com’’ All the present are awesome kot! Wuwuwuuu...




NAK JOIN???





Syarat - syarat :

1. Buat entri ‘’MegaGiveAway by Penmerah.com’’
2. Likes Fanpages Penmerah.com
3. Copy Banner dan Link kan ke Entri GA Penmerah.com.
4. Tag 3 orang kawan
5. Dah siap entri, tinggalkan link entri tu kat ruangan komen ye!




Anda di tag :







DONE ! semoga tuah menjadi milik kita semua.. :)











...Terima kasih sudi baca...

3 sedang bergolek..!!:

Budak Giler Cadbury said...

insyaallah malam ni atau esok saya buat ye :) thanks tag. ouh btw nnt singgah blog saya ye saya da prelove brg. insyaallah malam ni saya post entry pasal barang prelove tu

luqman zakaria said...

gud luck~ sy po joined gak nih!! huhu~

luqman zakaria said...

gud luck~ sy po joined gak nih!! huhu~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...