...La Tahzan Inaallah Ma'Ana...

"Jgn bersedih, sesungguhnya Allah bersama kita "



I need kekuatan itu




Assalamualaikum... w.b.t...
Pernah tak korang selemah lemah nya???Yes! Sampai merangkak2 dah… bangun.. gedebuk jatuh.. bangun je, gedebuk jatuh tergolek… haaa… Aku sekarang dimana tahap kesabaran aku semakin menipis, ruang dihati untuk aku simpan semua benda semakin sedikit, beban yg digalas semakin menimbung, airmata semakin tak ado.. tak ado.. tak ado.. tak ado……






Siyes aku cakap.. aku dh penat nak bawak semua neh… Aku dah xtau nak buat apa… aku nak p jauh… nak p LAUT.. nak p GUNUNG.. mungkin! *Asalkan xado orang* Hmmm… nak menangis?? Dah kekeringan airmata dah… hoi hoi hoi… asal weh?? Mana pergi airmata aku?? Dahla hati aku dah bawak diri hilang entah ke mana sekarang, airmata aku plak dah semakin tak ado… semua dah nak pergi… Haaaa... pergilah, pergilah, pergilaaaaaa.... =.=





Haaaaaa… Selalunya apa korang buat hah kalau dah tak tahan sgt??? Ceciter ckit ngn aku... Wa pendam lama dah woiiiii….. Dah boleh jadi pekasam dah haaa... wahhh.. wahhhh.. wahhhh…






Taktau ler asal seminjak,dua minjak, tiga minjak neh… emosi semacam ajer.. Nak makan orang pun ader! Gggrrrrhhhhh… >,< Due dah kot… uhukkksss… Mungkin jugak aku tak dapat main benda alah tuh… dah berhari hari aku try mendownload tapi tak menjadi…ANGRY BIRDS! Apekah??? Ko memang buat aku hanginnn…. Waaaaaaaaaaa….!! Oh its killing me so bad… L Haishhh.. pening kepala aku. -_-








Tidur lagi baikkkkk.... ZZzzzzzzz... -_-








Ya Allah Ya Tuhan ku… Ku pohon kepadaMu.. Tolong berikan hambaMu ini secebis kekuatan untuk menghadapi segala cabaran dan dugaan yg Kau berikan kepada ku.. Sesungguhnya aku semakin lemah… Ku pohon, Ya Allah....

....Please show me the way....











P/s : Manusia neh kadang kadang terlebih CARING uuuuuu..! errkkkkkk....

*....Smiling in front of people, but dying inside.... * (^_____^)





...Terima kasih sudi baca...

3 sedang bergolek..!!:

lia hnya ada kmo said...

u punye kisah sme ngn i...huhu

ZACK ENTRY said...

♫ Andainya kau rasa tak berupaya ♫ ♫ Hidup sendirian tiada pembela
♫ Segalanya suram ♫
♫ Bagai malam yang kelam ♫
♫ Tiada bantuan tiada tujuan ♫
♫ Janganlah berputus asa ♫
♫ Kerana Allah bersamamu ♫

Chorus

♫ Insya Allah Insya Allah Insya Allah ♫
♫ Ada jalannya ♫
♫Insya Allah Insya Allah Insya Allah ♫
Ada jalannya ♫ ^^,

LadyBird said...

akak doakan semoga adik tabah..
akak pernah lalui seperti itu..
kita x mampu untuk melarikan diri..
apa yg perlu dan perlu kita lakukan.. lalui sahaja dengan tanpa perasaan..
belajarlah untuk menerima itu dugaan dari Allah untuk kita hadapi..
belajar untuk meredhainya..


p/s : sesi melawat follower.. terima kasih sebab sudi menjadi follower blog akak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...