...La Tahzan Inaallah Ma'Ana...

"Jgn bersedih, sesungguhnya Allah bersama kita "



Nak atau perlu???













Pernah tak korang terfikir benda nih?? pernah tak?? pernah tak?? pernah tak korang fikir benda yang ada sekarang dengan korang nih... adakah benda yang korang NAK atau benda yang sememangnya korang PERLU kan??










A: Apa yang kau ada sekarang nih, pernah tak kau terfikir adakah itu benda yang kau nak atau benda yang betul-betul kau perlukan?




B: Aku tak terfikir pun sebelum nih.. tapi bila kau tanya baru aku mai terfikir...




A: Aku dah lama fikir benda nih... betul ke benda tuh memang aku perlukan dalam hidup? atau sekadar hati aku je yg nak??




A&B: Hmmmmm.......









Banyak benda dalam hidup nih yang kita nak tapi kita tak perlukan pun sebenarnya... :)









*Kadang-kadang kerana benda yg kita nak, kita terlupa dekat benda yang sememangnya kita perlukan dalam hidup nih... =.=











...Terima kasih sudi baca...

7 sedang bergolek..!!:

Anonymous said...

Hmmmm... huhu.. :(

Nurul Izra bt Ishak said...

wah...feeling nye..mesti ad somthng happens wth ur feeling kan??hehe

Ayien Ocaca said...

ok...kalau tnye org yang boros and sgt boros cm yien ni..
yien akan jawab...
ape yang yien nak??
AHAHA
my bad :(

Cik Tetra said...

heee biaselah tu..kadang kite tak sedar mne benda yang kite perlu mane benda yang kite nak. :)

Cik tikah said...

setuju!! kadang2 kita nak apa yang kita nak bukan keperluan tapi kehendak

Selendang Merah said...

betul tu...kadang2 benda yg kita nak tu x dapat pon x apa...

ILA HonEyBuNNy said...

ya terfikir jgak..tapi mesti ada hikmah semua tu kan....;_)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...