...La Tahzan Inaallah Ma'Ana...

"Jgn bersedih, sesungguhnya Allah bersama kita "



~Concussion of MY brain~











Heyy there ..long time no post ..yaa do you care about it ?? tak kan :)) fuuh..fuuuh..haish..dah berhabuk buk buk dh blog aku ni. Cittt!! Bersawang giler.. ,bukannya sengaja… tapi, tak salah kalau sengaja an?? Hahahaaa.. yaa maklum laa schedule ku sangat padat..!! (nah plastic satu sorang buat muntah) Hahaha~… lagi plak… Bukan malas nak jaga. Cuma tak ada masa dan "rasa". Idea sentiasa ada. Tapi, kalau tak ada "rasa", tak boleh nak menaip dan update blog aku ni. Ye dak???






Erggghhhh~!!! Aku tak suka kau. kau tahu tak? aku tak suka rasa macam ni. Eh, aku Sya la. tak perlu kot nak ada perasaan macam ni. tak cool. tapi kadang-kadang rasa macam ok la. mungkin "perasaan" ni buat aku rasa manusia. Ishhh…. aku tak tahu nak tulis apa lagi. speechless. for the first time, i got nothing to say. my lips are sealed. But… Satu je aku mintak… boleh tak kau pergi jauh-jauh dari aku? aku rimas. aku tak pernah buat salah dengan kau kan? oh. Ok... mungkin ada. banyak… tapi itu kisah dulu…. And pretend seolah-olah tiada apa yang berlaku.. bolehh dak wahai kamo2???Hummmm~…...





Okay enough for today,before OTAK AKU MENGALAMI GEGARAN LAGI… Hakhakhak~~.. Okee, wait for the next-entries (entah bila) Hahahaaaaaa~……………

























...Terima kasih sudi baca...

1 sedang bergolek..!!:

fae jamal said...

heyy!

vote me pls!
http://creamlovebunny.blogspot.com/2011/03/top-10-contest-gambar-paling-comel.html
vote no 7

really appreciate that!
thanx u so much!;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...