...La Tahzan Inaallah Ma'Ana...

"Jgn bersedih, sesungguhnya Allah bersama kita "



~Entry yg ala2 jiwang.. erkkk....~


Assalamulaikum…. Hahhhh~!!! Mood entry kali neh… agak jiwang ckit… s0, lau jenis yg xsuker berjiwg2.. aku nasihatkn awal2.. JANGANLAH BACA! Hak2~.. Okee… Sekarang ni aku nak membebel. Ala2 jiwg gituuu.. Mood pun agak sewel, so jangan ambil hati dengan apa yang bakal ditulis…. Hahaha~…

Hummmm… t0pik ari neh… “Aku pun rindu bf aku macam perempuan lain rindu bf diorang jugaakk!! Waaaaaaaa……………” hohohoho~… hukhukhuk~… Tipu lah kalau aku kata aku tak teringin mesej /call dia tiba2 saja je being random. Tipulah kalau aku kata malam2 aku tak teringatkan dia. Tipu jugaklah bila aku kata aku tak upset bila dia lama tak call/chat/mesej aku. (BERAPA BANYAK TIPU Daaaaaa~… ngeeee~…) Kadang2,bila aku rindu dia lebih sikit, tapi dia busy, memanglah agak down sikit, tapi apa boleh buat. Dalam relationship pun bukan boleh happy setiap masa. Yang down tu kekadang kenalah balance dengan yang up… (Ecececehhhh… sungguh indah berkata-kata… hakhakhak~..)

Hummm~… Aku rasa aku dah terselalu sangat hurt dia dalam a few day neh... Chat pun dh tak boleh hari2. Call pun dh xpernah… (agak2 nak saving kedit kot??? hahaha~.. ) Sms pun, haih, xpayah citer ar. Aku pun selalu reply lambat kdg2 xreply sebab, ntah lah. Aku ni skeptical sangat kot??? Aku taknak dia sms aku sebagai satu rutin atau tanggungjawab. Sebab tu sometimes saya mesej kamo randomly, tengah hari lah, tengah malam lah, petang2 lah, sebab saya memang terfikirkan kamo masa tu, dan memang nak mesej kamo time tu. Content pun, selalunya tak sama. Content tu berdasarkan apa yang saya fikirkan tentang kamo time tu. Saya taknak sms tu jadi satu rutin tau. Tapi saya tak suka complain2 lebih2 ke apa sebab saya taknak kamo got hurt or anything. Saya dah selalu sangat hurt kamo dengan perangai saya an??? Ergghhhh… Huhuhuhu…

Ye… memang aku sayang dia. Tapi aku tak reti nak tunjuk.. macam mana sebab aku ni bukanlah pandai sgt.. sblum neh pn dh byk kali xjadi.. HAMPEH~!! lepas tu aku ni pun ada ego tersendiri… tp jenis aku.. aku tak suka cakap terus-terang walaupun benda tu menyakitkan bila aku berdiam diri.. (OWG CAKAP.. LEBIH BAIK BERDIAM DIRI LAU BENDA TUE DENGAN BERBICARA BOLEH MENGKUSUTKANN LAGI KEADAAN…) Lagipun.. aku tak reti nak manja2 macam perempuan lain yang hantar sms cinta everyday… “bersayang2.. berabang2…”kalu boleh aku nk anggap dia macam seorang special best friend yang hanya milik aku. Aku memang takde masalah nak treat dia as my special best friend, tapi sejujurnya, aku tak reti camne nak jadi seorang “teman wanita mithali.” Huhuhu~…

Tapi betul, aku memang sangat sayangkan dia….

Dear kamo, saya tahu kamo upset sebab kita macam dah agak distanced sikit sebab studies kan.. masing2 byk komitmen.. huhuhu... Tapi bila saya rasa happy, upset, sakit.. orang pertama yang saya fikir nak share perasaan itu ialah “KAMO”. Tapi saya paling takut kalau kamo anggap saya sebagai clingy.. ckit2.. ape2 hal.. nk gtau kmo.. nk mgadu kt kmo… bosan jgk kmo ann??? so sebab tu saya agak distancing myself dan buat2 busy... Saya bukan nak pun nak distance myself dari kamo… (TAK SUKER PUN CAMNI..), tapi terpaksalah… lagipun.. bila orang yang saya sayang itu sedang occupied dengan something (Misalnya, if your priority now is studying, and you are occupied by it), saya tak suka kacau… and.. I’m s0 sori if troubling u yew…

Hahaha… dah2~.. aku dh penat… tulis pn dh ntah ape2.. kihkihkih!.. Tapi tak kisah la, aku cuma nak membebel. Benda ni bukan problem sgt pun. AKU KAN COOL??? Errggghhh~.. gpun, daripada aku cakap dengan dinding baik aku tulis kat sini kan? Ye dak???hikhikhik~…. (^_^)



P/s. – Kamo, tak payah la nak analysis entry ni. Buat serabut kepala je…. Hehehe~.. ^^




...Terima kasih sudi baca...

0 sedang bergolek..!!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...