...La Tahzan Inaallah Ma'Ana...

"Jgn bersedih, sesungguhnya Allah bersama kita "



~KOREA... wait for me there~!!!










Annyeong Haseyo…………~!!!!

Aissshhh… Nampak macam aku ni syok sendiri je ouh.. kuikuikui~.. sebenarnya, tak tahu nak taip ape walaupun banyak yang nak dicakapkan. Wakakaka~.. MALAS nak taip ouh. Bagusnya lah kan kalau ape yang kita fikir dah tertaip sendiri tanpa menggunakan jari jemari yang lemah gemalai ni untuk menaip.. ecececehhhh, macam la jari2 aku ni gemalai sangat… adesshhh…







Ahhhhhhhh~!!... Mencii.. Menciii…Menciiiiiiiiiiiiii~!!! Huhhhhsssssssss… ergghhhh…. Hahaha~..Aku dh S.E.N.G.A.L…~!! weeee~… t0ink3~!! (even dalam hati… hanya Tuhan sj yg tahu) Huhuhu~… Cepatkn lh masa berlalu… xsabar dh aku nk blah dr cni.. 3 bulan lg… hoho… satu masa yg agak lama jugak tuh ann… aigooo.... Manyakk sakit hati oooohhh duk cni… erkkkk… FORGET IT~!!






Actually… i'm not going to post anything unnecessary today. bukan ape, bile diteliti balik, i always always wrote the same thing over and over again. huh, boring bukan???? Haaa.. tiba2 sakni aku tfikir… 6t, lau kije aku nk apply korea lh.. can or not??? Huhu.. rs cam nak fly pergi south korea. Ulalalaaaa~… (^__^) 0f c0z lh, this is one my dream. Aku nk tgk sakura flower… biler p korea, dapat main snow. Pergi shopping pn pakai boot bulu-bulu…. kn comeyyy sihh~!! Hahahahaa…. (lagi2 satu… inginku membawa diri, lari dr segalanya… haa…haaa..haaa…..tuuuiiii~!!.. hahaha) s0… I wish my dream will come true. Tak salah kan??? Eventhough it seems impossible, for me it's possible if I stick to my dream (^__^)





that's all for know, until then…




mood: emo sat ari neh… biler tnmpak smthng yg myakitkn hati aku~!! Ergghhh..~!!! * symptom normal LDR *

tipu lah tak rindu gile :( errggghhhhh………





...Terima kasih sudi baca...

0 sedang bergolek..!!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...