...La Tahzan Inaallah Ma'Ana...

"Jgn bersedih, sesungguhnya Allah bersama kita "



Saya memilih untuk =.= DIAM






Assalamualaikum... w.b.t..

Hai hai hai...! hok..hok..hok... *batuk-batuk* whooaaaa... berhabuk sawang abis... erkkkk... Sowi meyyy... lame gegiler kot berupdate... sekarang update! ngeee.. schedule *Abaikan lau ejaan salah..erkkk..* padat sgt laaa!.. ecehhhh... heheheee... hmmm... tgk tajuk pn dh tau kan nk citer ape?? kan.. kan.. kan... Ape ape?? xmo dengar... okeh! tutup telinga sudaaa... ggrrrhhhh... =,=







Manyak susah lah... citer salah, tak citer pun salah.. kiter tak citer sebab taknak buat orang terluka dgn kiter... kiter tak tahu camne penerimaan orang bila kiter citer kan... mungkin orang marah melenting, mungkin orang sedih, mungkin jugak orang suka... kiter tak tahu.. kiter tak tahu... sob sob.. *xyah nak kiter-kiter sangatlah oiiii...* hek hek hek...







So, aku buat keputusan baik aku diam je.. *Kuis-kuis jari jemari* Hmmm... apa yang kiter buat dalam hidup nih, tak semua orang akan faham dan tak semua orang boleh terima... tak semua orang boleh setuju dengan kiter... Jangan ingat apa yg kiter buat, semua orang akan terima... semua orang akan suka... semua orang akan setuju... TAK SEMUA okeh! Mungkin, berdiam diri itu lebih baik... Jangan fikir apa yg kiter pendam xde yang dengar... Oh yerr! Jangan lupa kat atas sana.. Dia Maha Mendengar... kiter merintih pun Dia dengar.. So, kuatkan semangat... Dia sentiasa ada tak kira susah atau senang.. Yang penting, jangan lupakan Dia... JANGAN JANGAN JANGAN ! Susah ke, senang ke, selalu lah duk ingat kt Dia ye... InsyaAllah, everythings gonna be okay.. :')













*We all have secrets, we all have parts off ourselves that we dont share with anyone else*










p/s : Sometimes we need some space to be alone... Sekadar mengeCOOLkan diri yg tgh SADIS... yeayy! (^________^)













...Terima kasih sudi baca...

2 sedang bergolek..!!:

ZACK ENTRY said...

ada benda boleh kita kongsi dengan umum, ada benda tak perlu kongsi kepada umum..


mendiamkan diri lebih baik berkata-kata..tapi menaip blog tak perlu kata-kata, taip jer..heheh

~..SiKecilMirmO..~ said...

@zack entry : oh tidaaakkkk!!.. kne eden.. huk3... *blushing2* @_@

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...