...La Tahzan Inaallah Ma'Ana...

"Jgn bersedih, sesungguhnya Allah bersama kita "



~.. Hati ORANG bukan hati HANTU ..~



Assalamualaikum…


Wahai blog, sorry sesangat. Aku bukan saja nak biarkan kau tak ber-update lama-lama.. Tapi aku sibukkkk! Aku sibuk dengan dunia realiti, aku macam dah lupa kat dunia maya kejap..*Dunia blog* Malas sangat aku nak update kau dowh.. n_n tambhn plak ngan bulan pose neh.. lagi laaaa… malas bebenor! Hahhh!! Oh ye! Lupaaa… nk wish.. SELAMAT BERPUASA yerrr sume!.. Pose jgn xpose tauuu.. no ponteng3! *Sepak laju2 an???* teheeeee..!






For u guys yg masuk blog aku tapi tengok blog aku macam sunyi je takda update baru, aku minta maaf meyy... Sejujurnya blog aku ni masih di-update lagi, cuma jarang je. Malas benar nak online, cop2!!.. online 2 rajin tp malas nak taip, nak fikir, nak heboh-heboh cerita kat blog. Muahahaaa~~.. Bosan dowh duk citer hal diri sendiri jer.. almaklum la… aku no idea nk citer bagai kt korang… stkat suam suam kuku 2 bole ler… lagi pula.. aku budak baru dalam dunia maya neh.. banyak lagi aku perlu belajar… Sob sob sob… *Tetiba jerr*


_______________________

_____________________________

___________________________________



AHH… Oke fine!.. berbalik pada tajuk entry… Yesss!.. Nak faham HATI ORANG BUKAN HATI HANTU..! Kau ingat senang ke dowh nk fhm hati orang neh?? Lau senang mai habaq aku camno? Camno?? Camno?? Dalam dunia reality.. Dunia neh haa… dunia neh.. banyak benda yang kita kena hati-hati, banyak benda yang kita kena fikir. HATI ORANG! *orang.. not hantu k???* tu semua nak kena jaga tuh! Penting tuh! Tapi, bagi aku buat apa nak jaga hati orang sangat kan lau hati kita pun orang tak jaga.. kan?? Sob..sob..sobss…*Nanges lagi*







Tapi memang nasib ah, cuba diterbalikkan, bila kita tak jaga hati orang, orang akan jadi macam kita jugakk, orang akan balas balik, maunye tidak jaga hati hati kita neh! Sape yg rajin, baik hati, nak jaga hati kita neh lau kita sendiri tak jaga hati orang??? Sape?? Sape?? Jadi, aku sekarang tengah nak tahu la ni, mana satu aku nak pilih, samada nak jaga hati orang atau nak biar lantaklah kau dengan hati kau kan. Cuma aku takut, bila aku sakitkan hati orang, orang akan sakitkan hati aku balik. Begitu jugak sebaliknya, bila aku jaga hati orang, orang tahu ke nak jaga dan hargai hati aku…??? *Korang faham tak aku taip ape neh???* Huhuhuuu~~…









Susah susah susah, hati demi hati aku jumpa, hati demi hati aku cuba faham aku cuba jaga, aku cuba hargai, tapi hati tu tak buat apa aku buat kat dia. Sebenarnya, cam gini jelahh.. kita jaga hati masing-masing jelah, hati orang lain tu kita jaga jugak, tapi kalau dia dah tak reti nak jaga hati kita balik, lantak dialah kan.. Bior la aku belajar jadi SELFISH plak lepas neh.. Rasakan.. Hmmm.. Susaaaa nak faham hati orang neh meyyy…. Lain laa… lau tue hati HANTU!.. Hohohoo…










*Motif ..???* hahaaa~....







P/S… Just do your best, and the best will come, insya-Allah… Only Allah knows how I felt inside… Pe-pe pun.. aku tetap akan sedaya upaya jaga hati orang not means hati HANTU yerr.. biorlah… Even dalam hati kita umpama ada ribut taufan melanda… Teheeee!!!











...Terima kasih sudi baca...

2 sedang bergolek..!!:

Salmiza S. said...

sabar jer lah ~ btw, slmt berbuka puasa... :)

Dhofwatul' Aisy said...

hehe.. saba dh neh... yup2 thanx lor... Camat mymbut bulan ramadhan almubarak yer! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...