...La Tahzan Inaallah Ma'Ana...

"Jgn bersedih, sesungguhnya Allah bersama kita "



PERHATIAN !! Surat utusan Raja datang kemari





PON..PON..PON..!!! I'm back!! yahuuuuu!! Alohaiii orang orang kampung semua... Aicehhh... Neh haaa... xmo bebel panjang, xmo cakap banyak... Apa ke hal yop? Shoutmix? Berbayar? Alahai.. alahai.. alahai... =.=









Neh haaa... dah dapat dah surat hitam putih utusan raja sehari... hahahaa... korang hado??? aku hado haaa.. so... baca2 lah ye... Picit2 je lah kat SINI 









Dah baca? hahahaaa... meh tulun translate kat aku meh... haram aku malas nak baca heh.. panjang bebenor! kehkehkeh... Jadi dipendekkan cerita dari surat wasiat tuh... shoutmix akan mula dikenakan bayaran pada tahun depan ! 2012 tauu,tau,tauuuu.... uhuhuhuuu...












Abaikan printscreen yg terlampau comel ! serabai jer.. ngeeee..








Selamat tinggal lah shoutmix yang lama... Kalau korang mampu nk bayar, stil oke kot gunakan tapi aku tak mampu... wawawaa... So, say bai bai jelah... sob3...











*sume nak pakai bayar je sekarang kan3?? Alahai.... Sabor jelah... Ada chatbox free tak? yg cantik punya? nak! ekekekeee... 















...Terima kasih sudi baca...

2 sedang bergolek..!!:

shedameor said...

shoutbox pon nak bayar2 kan. menyampah.

miSpYeja said...

shoutbox byr mymph! mis pun da tukar..tkr kpda yg snang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...