...La Tahzan Inaallah Ma'Ana...

"Jgn bersedih, sesungguhnya Allah bersama kita "



~..Senyum.. Tak perlu kata apa-apa..~



Assalamualaikum dan P.E.A.C.E..!!

Heheheee~~.. Agak lama blog aku ni lompang dan berhabuk.. ciap ada sarang labah2 gituuu… (^_^) Bukan sebab malas atau apa. Tapi kerana kekangan waktu yang agak tidak mengizinkan sama sekali. Wahh… dusta semata mata!.. yess…!! Aku malas! N malassssss…! berat je jari neh nk tkn keyboard!.. hak..hak..hak… Banyak cerita yang hendak diceritakan, tapi ada ke orang yang nak baca cerita aku??? :P Nak baca, boleh baca. Tak nak baca, boleh tutup blog aku. Senang citer…!









Lately aku banyak sangat diamkan diri jea skrg! WHY ? Hmmm.. okee fine ! aku mengaku memang aku banyak berdiam sekarang . Ntahlaa.. aku pn xtau pe yg aku fikir.. pe yg bt aku diam.. camn0 tue??? even makan hati, sakit hati, pedih hati, geram hati, camn0 pun.. tetap diam dan terus berdiam . Then.. sampai bila aku nk trus diam camni weh????? Aaaaaaaaa...............aaaaaaaa.................... T_T





Sememangnya Tuhan memberi ujian dan dugaan selayaknya ke atas hambaNya. Aku redha. And now, aku bersyukur sgt2 kerana sedikit sebanyak Tuhan makbulkan doa aku. Bukan semua tapi segelintir. Dan segelintir itu aku cukup bersyukur dan berterima kasih. InsyaAllah dipermudahkan segala urusan aku.





Last but not least, aku mungkin hilang 1 perkara. Tapi Tuhan gantikan dengan 10 perkara. Alhamdulillah… Terima kasih Tuhan atas nikmat dan rezeki dari Mu……










*i keep a smile on my face even when behind the scenes there was a lot of pain*



……………………………………………

…………………………………………………

………………………………………………………

……………………………………………………………

………………………………………………………………





Sukar untuk dilafazkan dgn kata-kata,

Susah untuk membohongi kata hati,

Tak mampu dizahirkan dgn perbuatan,

tapi hanya mampu berdiam tanpa sebarang reaksi…






P/s : Sukar meluahkan lafaz yang tersimpan… otak kata JANGAN, hati kata YA














...Terima kasih sudi baca...

0 sedang bergolek..!!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...