...La Tahzan Inaallah Ma'Ana...

"Jgn bersedih, sesungguhnya Allah bersama kita "



~..Cerita Pendek..~







*Dengar ye anak2, mak nak citer neh… hak3.. (^__^)*





Assalamualaikum… dan Aloooyaaiii…

Malas nak type panjang berjela-jela-jelaa.. Malas nak buat korang muntah darah… uweeekkksss.. such.. mahsuri!.. ye laahh.. dah duk selalu sangat baca blog aku kan! Hahahaaa~..







Syokkk!!.. macam-macam sangat jadi lah lately. Huhuhuu... Aku sure Allah tengah buat sesi tegur menegur ni dengan aku kn?? Oh yes.. orang man..yakkk dosa memang macam ni la dowh.. Sendiri buat, sendiri sedar diri..!! Cute tak aku?? Cute tak aku?? Senang2 je mngaku tue! *Tangan ke dada, mata ke atas* Maceeehhh!







Tapi, tak apa lah.. Rasanya, aku faham apa yang jadi now. Tarahal. Kalau hidup, happy 100 jam pun tak best gak kan? Sesekali bersedih pun bagus gak *sure ke sesekali???ahaksss..!!* Xpe, Latihan jasmani owg cakap.. hahahaha...







Okee2.. Dipendekkan cerita. Aku tak tahu nak mengarut apa. Niat aku baik, tapi sekarang dah jadi cerita lain. Aku pulak yang dipersalahkan. oleh kerana aku rasa yakin aku tak bersalah dalam hal ini, jadi aku nak buat b$%*^ jer!.


Mungkin ada sebab Allah nak suruh aku rasa macam ni. Biarlah…… Sobs3… *sedih dowh* huhu~..






Bukan semua perkara baik yang kita buat,

akan dapat ganjaran baik daripada manusia..

tapi aku tahu, Allah dah aturkan semuanya untuk aku.



……………………………

………………………………………….

……………………………………………………..






Watever lah… Opsss. terpanjang jugak entry aku ni. Hahahaa~.. Sorilah weh… xsedar2… rasa cam syok plak duk tekan2 keyboard neh… kehkehkeh..




Huhhhhsss~… *Gigit meja laju2*












P/S : Kenal diri manusia memang senang. Nak kenal hati manusia tu yang susah wooo.... Hohohohooo~..










...Terima kasih sudi baca...

0 sedang bergolek..!!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...